Charinco Hostel Osaka
34.68268, 135.51377Beschrijving
Voor een aangenaam verblijf in Osaka biedt het 2-sterren Charinco Hostel Osaka 120 gastenkamers compleet met een balkon, koffie- en theevoorzieningen, een privékluis. Dit hostel ligt in de wijk Chuo (Speciale ) in Osaka en de dichtstbijzijnde bushalte, Honmachi, gelegen op 15-minuten wandelafstand.
Locatie
Het hostel heeft een welgelegen locatie op wandelafstand van 25 minuten van Utsubo-park en binnen 25 minuten lopen vanaf winkelmogelijkheden zoals de Kuromon Ichiba-markt. Het Namba Walk-winkelcentrum is ook binnen 25 minuten te voet ervandaan gesitueerd. In de woning kunnen gasten genieten van natuurlijke bezienswaardigheden zoals het Nakanoshimapark, binnen 20 minuten wandelen ervandaan.
De luchthaven Osaka Itami bevindt zich 22 minuten rijden van Charinco Hostel Osaka en metrostation Tanimachi Yonchome ligt binnen slechts 10 loopminuten verderop.
Eten en Drinken
Je kunt je avonds genieten in de lounge bar. Wagashi Isshin is niet te ver van het hostel gelegen. Gasten kunnen gebruik maken van koffie- en theevoorzieningen in de accommodatie.
Essentiële informatie over Charinco Hostel Osaka
| 💵 Laagste kamerprijs | 85 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 2.0 km |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 19.4 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Osaka Itami Luchthaven, ITM |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Charinco Hostel Osaka
-
missingHeeft een recensie op 30 nov geschreven
We verbleven in een geweldig hotel dat een goede sfeer had. Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. Het was natuurlijk fijn dat het hotel net nieuw was. Gelukkig was de locatie perfect: heel dichtbij een metrostation en een treinstation. We hoefden echt maar een paar minuten te lopen. De kamer was ruim en schoon, met een comfortabel bed en een moderne badkamer. Het ontbijt was lekker en er waren veel faciliteiten beschikbaar, zoals een gemeenschappelijke ruimte en een wasmachine.
Het enige minpuntje was dat het plafond van onze kamer er een beetje vreemd uitzag met pijpen.
-
missingHeeft een recensie op 31 jul geschreven
Geweldige locatie dicht bij bezienswaardigheden en treinstations. Ruime en schone kamers met handige voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis fietsverhuur en heerlijk ontbijt. Zou het zeker aanbevelen.
-
missingHeeft een recensie op 31 mei geschreven
Fantastische ervaring! Het hostel heeft een gezellige en warme sfeer, perfect voor Kerst. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, altijd klaar om te helpen met eventuele vragen of verzoeken. Een ander pluspunt is dat het hostel net nieuw is, dus alles is schoon en fris.
Het enige kleine minpuntje was het plafond van onze kamer op de 8ste verdieping. Het zag er een beetje vreemd uit met pijpen.
-
missingHeeft een recensie op 29 mei geschreven
Mijn verblijf bij het hostel was geweldig! De locatie was perfect, heel dicht bij het metrostation en op loopafstand van toeristische attracties zoals het kasteel. De supermarkt en drogisterijen in de buurt maakten het natuurlijk handig om souvenirs te kopen. De slaapzaal was veel ruimer en comfortabeler dan verwacht, met veel privacy. Maar het beste van alles was het personeel. Ze waren fantastisch! Altijd vriendelijk, behulpzaam en gepassioneerd om ervoor te zorgen dat mijn verblijf soepel verliep. Een speciale vermelding voor de gratis fietsverhuur, die mijn trip extra bijzonder maakte. Kortom, het hostel overtrof al mijn verwachtingen en ik zou het zeker aanbevelen.
Absoluut niks te klagen 😊
-
missingHeeft een recensie op 20 mei geschreven
Gezellig hotel met vriendelijk personeel en gratis ontbijt. Ook handig dat er verschillende eetgelegenheden en winkels in de buurt zijn.
Het plafond van mijn kamer had een interessante decoratie met buizen. Zo sfeervol, het voelde bijna alsof ik in een fabriek sliep.
-
missingHeeft een recensie op 27 mrt geschreven
Geweldig verblijf gehad in deze hostel. Super schoon, handige locatie, behulpzaam en vriendelijk personeel, grote keuken en wasfaciliteiten! Goede privacy zelfs in een gedeelde slaapzaal. Heel gezellige sfeer en leuke mensen ontmoet. Lounge met goede kookfaciliteiten en veel activiteiten in de avond!
Het voelde knus, geen klachten.
-
missingHeeft een recensie op 22 mrt geschreven
Dit hotel is geweldig! Bijna alles is hier aanwezig: een gunstige locatie dicht bij het treinstation, geweldige service, en talloze voorzieningen in de kamers. De kamers hebben airconditioning, een waterkoker, en zelfs een wasmachine en keukengerei. Gelukkig is er een gezellige eet- en loungebar waar je kunt ontspannen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me hier echt thuis en genoot van mijn verblijf.
Ik kan dit hotel zonder twijfel aanbevelen aan anderen.
-
missingHeeft een recensie op 10 jan geschreven
Het hotel was gezellig en had een goede sfeer. Het personeel was heel aardig en behulpzaam, wat mijn zakenreis erg aangenaam maakte. Gelukkig bood het hotel gratis wifi en een ontbijtbuffet, wat erg handig was voor mijn drukke dagen. Natuurlijk lag het hotel op een gunstige locatie, dicht bij het treinstation en de zakelijke districten, waardoor het gemakkelijk was om rond te reizen en zakelijke afspraken bij te wonen.
Er was echter één negatief aspect aan mijn verblijf. Het plafond van mijn kamer op de 8e verdieping zag er een beetje vreemd uit met pijpen voor water of elektriciteit.